Az ajánlat már csak ma érhető el!

Autogén tréning -

Feszültségoldás
a kiegyensúlyozott
mindennapokért

12 alkalmas relaxációs tanfolyam és önismeret, igazolt módszertan. Együtt, önmagadért.
Elég a feszültségből

Kevesebb feszültség, nagyobb életerő!

Egyik nap maga vagy a nyugalom, másik nap viszont ugrasz minden apróságra?

Nem érted, miért vagy olykor indokolatlanul ingerült?

Ingerlékenységi küszöbünk pszichés kapacitásunk terheltségétől függ, amelyet fel nem dolgozott testi-lelki feszültségeink merítenek ki.

Hosszasan rágódsz bizonytalan tényezőkön, hajszolod magad az aggodalmakba?

Mindig minden eshetőségre felkészülsz?

Az aggodalmaskodással sok apró feszültséget hozunk létre magunkban, amely leköti az energiáinkat. Ilyen terhelés mellett egyre nehezebben küzdünk meg a stresszforrásokkal, és behúzzuk magunkat egy negatív spirálba.

A megfelelési kényszer erdőtűzként emészti fel a szabadidődet?

A munkahelyi teendőkön való agyalás állandóan átszövi a szeretteidre szánt idődet?

Sokan nem tudunk ténylegesen kikapcsolni, határokat húzni a magunkra, családunkra, pihenésre szánt idő és a teendők közé. A folyamatos regenerálódás elengedhetetlen, hogy helyt álljunk és jól is érezzük magunkat.

Kritikus helyzetekben szétesik az emésztésed?

Stresszes időszakban kiújulnak, felerősödnek emésztési nehézségeid?

Sokunknak az emésztés felborulása jelzi először és legerősebben, ha feszültek vagyunk, vagy szorongunk. Ez kellemetlen helyzeteket teremt, korlátozza a mozgásterünket. Enyhébb esetben csak a stresszes, bizonytalan szituációkban reagál így szervezetünk, de elhúzódó, állandó szorongás mellett krónikus betegségek is kialakulhatnak (pl. reflux, irritábilis bél szindróma).

Fejfájásod keresztülhúzza
a fontos programokat, ellehetetleníti a helytállást
a munkádban?

Migrénes rohamaid miatt napokig cselekvőképtelenné válsz?

A gyakori fejfájást idegrendszerünk túlterheltsége is okozhatja. A túlterheltség hátterében a szervezetünket regeneráló relaxációs válasszal szemben a szervezetünket gyötrő stresszválasz túlsúlya áll. Ezért hiába a sok vizsgálat, az orvosok nem találnak szervi elváltozást a fejfájás, migrén hátterében – ilyenkor gyakran ajánlják az autogén tréninget megelőzésre.

Nehezen alszol el, sokat forgolódsz, órákig pörög
az agyad?

Szeretnél végre kipihenten ébredni?

Sokszor az alvászavarok hátterében sem mutatható ki fiziológiai elváltozás. Próbálkozhatunk nyugtató teákkal, altatókkal, azonban többeknek ez nem vagy csak átmenetileg segít. A háttérben gyakran belső zaklatottságunk, szorongásunk áll, képtelenek vagyunk kikapcsolni, elcsendesíteni az elménket, szükségtelen éberségben szenvedünk.

Összefoglalva

A pszichés kapacitás azt mutatja meg, hogy a stresszhatások és bizonytalanságot keltő tényezők mennyire billentenek ki a nyugalmi állapotomból.

Ezek a hatások jellemzően feszültséget keltenek, amelyet vagy feldolgozok, elfojtok, vagy elrejtek, vagy magukkal ragadnak. Utóbbi esetekben raktározom őket, amely terheli a rendelkezésre álló pszichés kapacitásomat.

Minél terheltebb a pszichés kapacitásunk, annál kisebb az ingerlékenységi küszöbünk és annál nagyobb feszültséget élünk át egy stressztényező hatására.

Pszichés kapacitásunk folyamatos regenerálást igényel, a feszültség „önmagától” csak csekély mértékben oldódik.

A testi-lelki feszültségek oldását, a pszichés kapacitás regenerálását és növekedését segíti az autogén tréning.

Oldd a feszültséged, növeld kapacitásodat autogén tréninggel

A testi-lelki feszültségek elengedését, oldódását segítő relaxációs gyakorlatokat használunk.

Napi szinten regenerálod idegrendszeredet, testedet.

A gyakorlatok segítik a külvilágból érkező stresszhatások és aggodalmas gondolatok kizárását. Elindul a befelé figyelés.

Megtanulsz egy technikát, amellyel bárhol, bármikor ellazulhatsz.

Az élményfeldolgozás segít letisztítani aktuális problémádat, feloldhatóvá válik fő feszültségkeltő nehézséged.

A csoportban akkor is dolgozol magadon, amikor a csoport többi tagja dolgozik a témáján.

Növelt kapacitással, nyugodtan, több energiával küzdesz meg a stresszhatásokkal.

Most lehetőséged van próbaalkalmon, elköteleződés nélkül megismerni a módszert.

A csoportot online tartjuk, így jó internetkapcsolattal bárhonnan kényelmesen csatlakozhatsz.

Így sajátíthatod el az autogén tréning módszert

1. Első találkozás

A jelentkezést követően egyeztetünk időpontot egy rövid, kétszemélyes online interjúnak, melyen megismerkedünk egymással.

Ha bizonytalan a döntésben, vegyél részt az online próbaalkalmon és ismerkedj meg a módszerrel.

2. A módszer

Hetente, összesen 12-szer "találkozunk" a másfél-két órás csoporton, konferencia beszélgetés keretein belül. Ekkor elsajátítod az egymásra épülő gyakorlatsorozat új elemét, fokozatosan mélyítve a relaxációt.

A csoportban az élményfeldolgozás segítségével tovább dolgozhatsz önmagadon.

3. Otthoni gyakorlás

Ahhoz, hogy minden napod kiegyensúlyozottá válhasson és megszabadulj a feszültségektől, napi gyakorlásra lesz szükséged.

Nincs más dolgod, mint hogy napi 20 percet a teljes ellazulásra szánj.

Jelentkezz most!

Kevesebb feszültség,
nagyobb életerő!

12 alkalmas online autogén tréning csoport

Online autogén tréning csoport

  • Első interjú vagy próbaalkalom: a próbaalkalom díja bruttó 3.000 Ft, melyet jóváírok, ha csatlakozol bármely autogén tréning csoportomba
  • 12 alkalmas online relaxációs tanfolyam és önismeret

6.000 Ft / alkalom

(összesen br. 72.000 Ft)

Fizetendő 2 részletben, a csoport kezdetekor és a 6. alkalomig

Elég a feszültségből

Részletek

Időpontok

Csoport:
Kezdés: július 13. (hétfő) 18:15-20:00, majd találkozás hetente, összesen 12 alkalommal

Próbaalkalom:
július 6. (hétfő) 18:15-19:45

Jelentkezési határidők

Autogén tréning csoport:
július 8. 23:59

Próbaalkalom:
június 24. 23:59

A csoportot online tartjuk,

ezért szükséged lesz:

  • a ZOOM programra,
  • jó minőségű internetkapcsolatra,
  • és egy csendes szobára, ahová egyedül elvonulhatsz.

Létszám

Minimum 5, maximum 8 fő vehet részt.

Csoportvezető

Fekete Flóra

- Pszichológus, relaxációs terapeuta

2015 óta vezetek autogén tréning folyamatokat csoportos és egyéni formában.

Számomra az elfogadó légkör kialakítása a legfontosabb, amelyben elcsendesülünk, kapcsolódunk és megnyugszunk. Ez a légkör segít megtanulnod ítélkezésmentesen megfigyelni, elfogadni és megnyitni magad.

Kép a csoportvezetőről, Flóráról

Mások szerint

Bizonytalan vagy? Vegyél részt a próbaalkalmon!

Ha szeretnéd jobban megismerni a módszert, mielőtt belevágsz a csoportos folyamatba, vegyél részt az online próbaalkalmon.

Ez segít döntést hoznod, érdemes-e elkötelezned magad a 12 alkalmas tanfolyam mellett.

A próbaalkalom árát jóváírom bármely autogén tréning csoportomba való csatlakozásodkor.

Fontos!

A próbaalkalmon részt vevők akkor tudnak csatlakozni a következő induló csoportba, ha ott még marad szabad hely.

Ne aggódj, ha nem marad hely, rendszeresen újabb csoportokat indítunk, melyekhez szintén csatlakozhatsz!

Ha élni akarsz ezzel a lehetőséggel, jelezd a jelentkezési űrlapon!

Eddig tudsz jelentkezni a csoportba:
-
Nap
-
Óra
-
Perc
-
Másodperc
Szabad helyek:
Még van szabad hely!

Jelentkezem!

Kevesebb feszültség, nagyobb életerő! 12 alkalmas online autogén tréning csoport

12 alkalmas online autogén tréning tanfolyam és önismeret (vagy próbaalkalom)

  • A feszültségmentes mindennapokért.
  • Igazolt módszertan.
  • Ha bizonytalan vagy, vegyél részt a próbaalkalmon!

Részvételi díj

  • 12 alkalmas autogén tréning tanfolyam:
    72.000 Ft (fizetendő 2 részletben)
  • Próbaalkalom: 3.000 Ft
    (jóváírom bármely autogén tréning csoportomhoz csatlakozáskor)
  • A jelentkezés a foglalási díj befizetését követően aktív. (próbaalkalom: 3000 Ft, csoport: 6000 Ft)

Időpontok

  • Első megbeszélés egyeztetés alapján.
  • Első alkalom:
    július 13. (hétfő) 18:15-20:00 hetente, összesen 12 alkalommal
  • Próbaalkalom:
    július 6. (hétfő) 18:15-19:45

A csoportot online tartjuk,

ezért szükséged lesz:

  • a ZOOM programra,
  • jó minőségű internetkapcsolatra,
  • és egy csendes szobára, ahová egyedül elvonulhatsz.